Lördag kväll

Wohoo, en dag till avklarad. Helt slut i kroppen. Började 06.30 imorse och jobbade nollstopp till kl 16 sen ledig fram till 06.30.. Sen jobbar 06.30 till 13.30 imorgon sen ledig måndag.. :D WOOOHOOO!
Pratar med min kära Magnus på Skype! Åhhhh saknar dig!!
Känns som det va igår jag träffade honom men endå 1 vecka sen vi sågs, så länge har vi aldrig varit utan varandra. Känns jobbigt.

Har avslutat kvällen med att städa rummet, putsats saker, torkat och sopat golv sen fick jag kvällsbeskök av Henrik som ville bli klippt, skönt med lite sällskap på kvällen. Hoppas han blev nöjd, annars så kom vi fram till att han fick gråta i bilen påväg hem. Skjust deal enligt mig.

Nu ska jag skypa loss med Mange :)


En trött, eller en väldigt trött liten häst


/ J

Kommentarer
Postat av: Mange

Jag saknar dig ochså älskling så sjukt mycket:( de e skönt att vi kan prata på Skype nu;) så e de näsan som att vi ses;) puss puss älskar dig min sköna;) <3<3<3<3<3<3

2011-01-09 @ 00:29:14
Postat av: Anonym

Roligt att kunna följa dig på bloggen, skönt att lillkillen börjar förstå hur han ska använda sin kropp ...ben. Glöm inte bort att att äta ordentligt oxå mellan alla tränings pass, måste du laga mat själv eller har ni lagad mat?...för micro bara kan ju vara svårt men det går jag tror jag har lite resept på lättlagade micromat.Stor kram Susanne

2011-01-09 @ 08:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0