Internet tillbaka igen

Japp, sorry för den tröga uppdaderingen av blogg men internet la av så hade ingen kontakt med omvärlden dvs Sverige.  Men nu börjar vi igen.. Okej, vad har hänt då..

Jo, förra veckan så fick min kropp en total breakdown och sa upp sig totalt. Jag fick skyhög feber och kroppen slutade inte skaka musklerna la av helt. . Wieger sa att det va för att kroppen är inte van med det här hårda jobbet & långa arbetsdagarna. Blev skickad till sängs 2 dagar av wieger & judith så fick vila upp mig ordentligt så nu är jag på fötterna igen och sliter!

Carmelito har vi tyvärr gett upp hoppet om nu, han står på bakbenen när man rider & jätte fin när man tömkör. Wieger säger att vi kan få ordning på honom tillsammans med det kommer ta nästan 1 år och den tiden har inte jag rikitgt.. Så i morgon åker jag & wieger till hannes som bor i tyskland imorgon & ska provrida nya hästar så vi kan byta. Känns jobbigt men jag måste tänka på mig också och vad jag vill. Så det blir spännande!

Mamma & pappa kom ner till mig i helgen va jätte mysigt!! Saknar dom varje dag men det börjar bli lite lite lättare men längtar hem! MIN HÄST!!

Åhh min älskade Scatman. Fy fan livet är inte desamma utan honom. Tror han är min soulmate <3

Hmm.. Något annat.. nee.. Inge speciellt.. Mocka, ut med hästarna, frukost, borsta hästar, ge hästar till wieger, 3 timmars rast ( sova ), rida, springa med hästar, smörja träns, sopa, städa, äta middag, sova... Min dag i det stora hela ;D

Nu är det sova nu igen..







/ J 

Kommentarer
Postat av: Angelika

spännande med att titta på nya hästar, du måste rapportera snart vad du hittar. Trist med Carmelito. Kram från Ingarö

2011-01-21 @ 09:41:11
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0