....

Det va måndag igår, dvs vilodag för både hästar & ryttare och vildodag med bloggen. Jag spenderade hela dagen  igår med att ligga i sängen och göra absolut ingetalls!

Nu på morgonen har vi mockat och gett mat till alla och ätit frukost.
Har tömkört nästan alla hästar idag på morgonen, gjort iordning hästar och så.. Börjar jobba igen kl 16.00 med lite ridning och städning av stallet.

Carmelito var ett rikitgt monster idag, men det va inte helt oproviserat. Som sagt hästhållningen & skötesel är inte rikitgt det desamma som jag lärt mig..Ingen kommentar...

Nu ska jag ta en powernapp!



/ J

Kommentarer
Postat av: systeryster

bilder bilder bilder! <3 <3 <3

2011-01-15 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0