Älskar Måndagar

haha ja jag tänker gå emot alla och säg att jag älskar Måndagar..
Min måndag har bestått av sömn, lite häst, mera sömn, lite data varit med Doro och köpt lucern mix och klippt Henriette och sen mera sömn..

Lillkillen har haft en liten spa dag idag, först en promenad på 30 minuter ute, sen lekt runt i ridhuset och sprungit avslutat med ny tvättade ben & 20 minuter solarium en väldigt lagom hästdag idag.

Inte så mycket nytt om nya hästen. Väntar på att wieger ska deala till ett bra pris så jag håller er uppdaterade så fort jag hör något. Wieger och Judith har varit sjuka, Wieger har inte varit här förra veckan, va stackars Judit som fick vara här, dom skyller på att jag smittat dom..Förstår inte alls vad dom menar jag som varit så frisk......

Så ny dag i morgon.. Imorgon är det tömkörning på schemat då nästan alla hästar ska hinnas med. Hoppas Wieger kommer tillbaka så han kan ta upp tömkörningen ordentligt med Lillkillen. Han ska även börja rida lite nu så det ska bli spännande.

Nu blir det Skype med Magnus och ska prata lite med Mamma också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0