5/1 - 2011

Andra jobbdagen klar nu, är helt slut i kroppen!

Vi börjar ju halv 7 men att ge mat,mocka,fylla på vatten,halma och släppa ut lite hästar. Sen sätter cirkusen igång när wieger och henrik kommer hästar ska borstas, fixas, saddlas o så. Sen rast mellan 13.00 - 16.00. Sen rida och fixa lite till.

Har ridit lillkillen idag, en jätte stor skillnad. Lite små saker kvar som ska bort. Hans paniklåsnigar finns tyvärr kvar när det kommer till ridning. Men tömkörningen går super nu. Wieger red en liten stund efter min, sjäövklart glömde jag kameran i rummet. SUCK! Men kan garanterar att jag har en väldigt väldigt fin häst..

Har fått en unghäst nu som jag ska ta hand om, en liten 3 åring. JÄTTE SÖT! Han ser ut som ett troll men det ska ordas så ser han snart ut som en rikitg häst!


Här är han ( :


/ J


Kommentarer
Postat av: mamma

vad söt han e.. lycka till med allt.. saknar dig kramar mamma

2011-01-05 @ 21:54:09
Postat av: Lena & Ragge

Vilket gulligt troll! hoppas allt går bra, kommer läsa bloggen varje dag! Kramar

2011-01-06 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0