3 januari 2011

Nu har jag varit här i 1 dygn. Ledig första dagen, lite konstigt.. Men börjar imorgon kl 06.30. Ska jobba vid henriettes sida imorgon så jag får lite koll på läget.
Jag och mamma bjöd ut henne på middag igår lite som en "julklapp" och tack för hjälpen med Lillkillen.
Satt och pratade lite om arbetsuppgifter, vad utbildningen gick ut på och lite vad som händer i stallet.

Nu har jag äntligen fårr igång internet så det fungerar så kan inte skylla på att internet inte fungerar. Men som sagt har inte hänt så mycket här än förutom att jag och mamma kör vilse runt Norderstedt, försöker prata svenska med tyskar, få internet att fungera eller komma på hur mycket man ska betala och så. Men det här blir ju bra!!

Rikitgt skönt att se lillkillen igen! NU är det bra gammelman som saknas här en känns allt perfekt!
Ska ut och äta lite middag med mamma nu så skriver mer imorgon efter första arbetsdagen.

/ J






Kommentarer
Postat av: Angelika

Vad roligt att kunna följa med dig och se vad du gör nu när du inte längre är i stallet hos oss :)

2011-01-03 @ 18:31:52
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0