Super nöjd

Så va helgen över med wieger, vilken toppen helg!
Kändes riktigt skönt att få komma igång igen med träningen ordentligt, och få små saker att öva på tills nästa gång han kommer, det blir lite lättare att träna då så man kan lägga upp ridningen på ett bättre sätt.
Fick lite "skäll"...Min häst är alldeles för tjock! Så nu är det bantningsläger ett tag framöver.
Fast dem extra kilorna va på magen så gick han super bra!
Första dagen va mer kolla läget vad som behövdes putsas till lite. Mitt största problem nu är att jag ridet för mkt. Ja juste, alldeles för mkt. " Keep it simple " är wiegers grund i ridningen och är precis det han vill förmedla vidare till dom han tränar.
Längar redan till nästa gång, jobbigt bara att han bata kommer 1 gång i månanden till Sverige. Får nog ta mig i kragen och åka ner till Tyskland snart!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0