Fredag igen

Skönt med helg snart, sitter med feber på jobbet och är sjukt trött, hade väldigt svårt att sova i natt.

Idag är en väldigt jobbig dag. Nästan 4 månader sen vi tog bort Lotuz & Musse. Tänker på dom varje dag eller så kommer dom alltid upp i något samtalsämne. Men vissa dagar saknar jag dom mer än någonsin idag är en sån dag. Skulle bara vilja åka hem springa in i stallet släng mig över Lotuz hals och he honom en kram och ta tag i hans små öron och leka "motorcyckeln" en liten lek vi kom på. Sen gå in till lilla Musse och bara sätta sig ner så man kommer ner til samma nivå som han. Jobbigaste är just aldrig igen kan jag göra de, ordet aldrig som verkligen är ett ord som sätter stop för allt. Har jätte svårt att koncentrerar mig på jobbet, har gjort fel hela morgonen. t.o.m körde fel imorse körde upp mot 73 fast jag skulle till essinge..Drömde om dom inatt, vaknade upp kallsvettig med lite panikångest känsla. Kan vara därför koncentrationen inte är på topp. Men när ska ångesten släppa? När ska man inse att dom fasktiskt har det bättre nu än vara kvar här sjuka.

Men det är skönt att veta att man har två skyddsänglar som vakar över en hela tiden..




Nu i helgen är det dax för Wieger igen, är riktigt rikitgt laddad. Sen debut för medelsvår b:4 börjar närma sig. Så lite roliga saker som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0