Helt enkelt..


Jag har kommit framtill att jag å riktigt trött på människor som kan gnälla när det går dåligt men aldrig säga något positivt när det går bra. Är det verkligen så svårt?

Va på kurs i helgen med Calle, vilken häst!
Wieger va lite negativ först och tyckte hästen va så lång och outbildad. Men när vi började träningen och vi började trava fick det wieger på hel andra tankar.. hehe.
Han tyckte hästen hade jätte fin gång och hade kapacitet för högre klasser.

Så det kommer nog bli så att Caller åker ner till Tyskland och stannar där ett tag för utbildning hos wieger, så redan om 2 veckor kanske han åker!
Jag kommer följa med första veckan sen åka hem sen åka tillbaka och stanna i 1 månad så jag lär in mig på det han lärt sig! Ska bli skit roligt! Har tur som har mamma & Bittan som kan ta hand om Scatman!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0