Klart...

Pratat med wieger igen.. Den 2 Januari börjar jag nere hos wieger!
Åhh kan knappt vänta. Vill att tiden ska flyga fram och bara försvinna så det kan bli Januari.
Jag känner verkligen på mig att det här kommer bli roligt, även om det kommer bli jobbigt och svårt så ska jag ta mig igenom och klara allt. Vill ha beridarexamen, vill jobba som beridare och framför allt.. Vilken lycka att kunna jobba med sin hoppy!

Kommer med mera uppdateringar så fort jag vet mera eller något annat spännande kommer upp! Ska försöka joba utan att spralla sönder. GLÄDJE :D



Mitt, Scatmans och Camelitos nya hem dom kommande åren

(Bilden är lånad ifrån Wieger de boers hemsida http://www.dressur-deboer.de/gal/gal_0910.htm )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0