Sol

Högdalens gård 6 mars 2010

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hej Jenny! Vill du ha lite hjälp med att strukturera upp din blogg? Jag kan hjälpa dig att få till en grundblogg som är lätt att använda om du vill? Hör av dig om du tycker det är en bra ide´- det vore verkligen roligt att följa er lite mer...

/Bosse

2010-04-23 @ 21:16:25
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Bosse

Kul att du testar lite nya design-sidor, du kan även byta ut "headern" däruppe om du vill! ett tips: gå in på en killes blogg som heter "designa din blogg" där får du massor av tips hur du kan fixa till det mesta ;) Jag har lärt mig det mesta från honom!

Lycka till! Min hjälp finns fortfarande om du vill!

PS: Han har även länkar till andra bloggare som har massvis med andra designsidor man kan få gratis! Du hittar hasn sida på blogg.se (mest besökta fliken)och han har även andra designbloggares länkar på sin blogg!

DS

2010-05-25 @ 21:45:03
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0