Ny morgon, ny arbetsdag, nytt stall & ny häst!


Jag är lite små stolt över mig själv, har lärt mig lite hur man designar bloggen. Har tagit mig 2 dagar nu, men det börjar lika något!
Just nu sitter man här på jobbet och tittar ut genom fönstret, spö regnar. Lagom roligt. Hade tänkt att ta ut Scatman idag i skogen och leka lite, känns inte lika roligt när det regnar.
Jag flyttade hästarna till Gustavsberg igår, jadå båda två! Min lilla pärla gick igenom besiktningen utan anmärkelser, fick en liten "anmärkelse" för att hon va stel o bogmuskelaturen, men som veterinären sa, Hon har åkt långt på kort tid ifrån Tyskland till Sverige, varit här i 1 vecka sen hem till oss. Hon fick vara lite stel där enligt honom, hon är ju bara 5 år iaf.
Hon är verkligen super mysig, vill pussas hela tiden och man ska klappa på henne och se henne jämt jämt. Full uppmärksamhet.
Scatman stormtrivs i nya stallet, tyckte to.m att maten är bättre nu än i det förra stallet. Så det känns väldigt skönt att båda två trivs. Så nu sitter jag här och tittar på klockan hela tiden så man kan sluta någon gång och få åka till hästarna!
Nu är mamma på Hööks och köper lite täcken till Weltina. Tyvärr fanns inte det vi ville ha men vi brukar ha sån otur med sånt. hehe..
Ska fota henne lite idag så lägger ut lite bilder på henne ikväll..

Ska tvätt golvet nu på jobbet sen tänkte jag baka lite :)


thoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0