Regn Regn Regn

Jag tittade igenom gamla bilder på datorn idag och då hittade jag den här, gamla Säbyryttarna.
Tävlingen var för några år sen där jag och Bengt  tävlade, klasserna gick i lätt b:1 & lätt a:1.. En rikitgt lyckad dag för oss båda!!
Bengt och Marc af ravnholt kom 3:a i LB:1 & vann LA:1.
Jag och Scatman vann LB:1 och kom 2:a i LA:1


Ursch vilket tråkigt väder! Bara regn regn och mera regn, känns som att det var länge sen solen tittade fram.Men men Svenska sommaren är här!!
Försökte träna lite mera på seriebyten idag på Scatman, han tycker det är väldigt roligt och försöker byta hela tiden för det tycker han är roligare än att lyssna på mig,  men koncentrationen var inte helt på topp idag!
Regnet piskade ner på plåttaket och det var en bil i ridhuset som åkte runt med en konstig vagn eftersig och hade bommar och hinderstöd liggandes. En mycket konstig upplevelse enligt Scatman! :)

Kommentarer
Postat av: Bosse

Fin bild på Marc! Hade nästan glömt bort bilderna (vi har också några kvar) täcket har Ida och hennes "Lasse" fått ta över som saknade ett fleecetäcke! Storlek 135" passar ju inte riktigt Aaron! Fin blogg också - helt i min stil- rent och snyggt! Vi ses! Såg att även ni anmält er till Gripen i augusti!

Hälsningar Bosse

2009-06-16 @ 21:06:12
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0