19

♥  ♥


GRATTIS MILLA PÅ 20 ÅRS DAGEN!!


Fyllde år igår, 19, tiden går ju jätte snabbt helt plötsligt, kändes som att jag precis fyllde 18 och tog körkort..Hmm..
Sen kändes som att jag fick Lotuz för inte så länge sen, men har haft honom i nästan 8 år. Roliga ponnytiden! saknar..
Jag och Milla brukar träffas på kvällarna och småprata lite och ett samtal som alltid tas upp är om ponnytiden när vi tävlade tillsammans och hade massa bus med våra C-ponnyer.. När man skaffar häst så blir det inte samma sak på något sätt.(?). Jag tycker väl det är lite roligare att rida häst för det händer lite mera och det är mera att se på, på något sätt jag vet inte, men så känns det..
Ett annat roligt samtaslämne är när vi körde ner i diket med pappas gräsklippare,, hehe!

Kommentarer
Postat av: Ida Pantzar

Grattis i efterskott Jenny! :D



förlåt att jag inte har sagt grattis tidigare (a) heh

2009-06-20 @ 10:21:57
URL: http://www.123minsida.se/valentindice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0