meetings




Det har varit så himla mycket på sistonde att jag knappt hunnit varit inne och skrivit något.
Äntligen nu är det meetings i helgen på Gripens Ryttarförening,  har längtat sen vi anmälde oss, ska bli så himla roligt att få åka ner ditt sen är det ett stort plus för det trevliga sällskapet som kommer ner som också ska tävla! :)
I helgen blir det 4 starter för mig och Scatman det blir 2 st Lätt:a3, 1 lätt a:4 och 1 medelsvår B:2 . Riktigt taggad..
Jag har varit lite nervös att jag inte skulle hinna få igång honom till helgen för han hade sin sommarvila i början av Juni, men vi hann!
Scatman är super fin just nu kanske lite väl fin, (?) för jag får så höga krav på oss när han går så här bra istället för att njuta av att allt fungerar utan att man behöver pressa honom.
Men helgen ska bara gå ut på att ha kul tillsammans efter allt vi gått igenom med hältor,operation och annat skit så är jag bara glad att han håller och blir finare och finare hela tiden, det betyder mest för mig.....Att jag har honom kvar!!!

Nu ska jag fortsätta packa det sista innan imorgon.!! Önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag gör det personligen idag istället!;)

Bosse

2009-08-07 @ 09:05:12
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0